PENGIKUT seTiA.. :))))

Thursday, April 22, 2010

mueT!!!!!!!!!! ..

aku terasa nak meluahkan perasaan..
sabtu nie akanm ambik muet..
satu paper yg membuatkan aku rase down..
aku dah give up dgn muet..
malah aku rase uitm x adil..
uitm meletakkan syarat band 4 untuk smbg bls..
yg x dpt..smbg dlm mimpi jer..
habis tue..bagaimana dgn yg pointer tinngi..
budak muet band4 tapi pointer setaka 3.03..
berbanding muet band3..tapi pointer 3.53..
sape lagi bagus?????
now..kite belajar law..
bukan belajar TESL!!!!!!!!!!
x leh ke suma nak faham.
nape suma org yg x bersalah menjadi mangsa keadaan?????
nape dunia nie begitu kejam????
WHY??????
WHY?????
ape salah aku???
dah lar x belajr muet..
x diajar..
tapi di mintak untuk ambik muet..
n band pulak tinggi..
how to succed???
bahasa aku bukannyer bi..bm..
argfh!!!!!!!!!
aku dah give up..
muet betul2 membuatkan aku rase tertekan..
pointer aku punyer jage..
tapi bab muet??????
x layak ker belajar law..k
dgn muet uband 3?????
teruk sgt keer band 3 ntie???
teruk ker??????
nie hanya lar luahan perasaan aku..
kerada yg terasa..
MAAF DIPINTA..

No comments: