PENGIKUT seTiA.. :))))

Sunday, January 23, 2011

sy teramat terluka

hola...ok..xde ape yg anis nak cakp..
cuma anis nak tanye..
nape mesti anis???
nape mesti anis di tipu??
awak,,,
sy x wat salah pun kat awak...
nape awak wat sy mcm tu???
sedih sy tau x???
nape ye?.
ntah ar sy pun x tau....ape yg sy tau..
sy di tipu..
someone lie straight to my face!!..
and what i can say..
nothing...nape sy sedih????
sedih sbb nape msti sy di tipu???
nape mesti sy ye??
kite bukan kenal rapat pun..
x baik awak wat sy mcm nie...
nape awak sggp ye??
sy dah dapat agak benda nie jadi..
tapi awak menafikan..
now awak yg buat..
ok sy mmg bijak untuk di permainkan...
dan awak cukup bijak untuk mempermaiankan sy..
apa ar salah nya awak jujur dgn sy???
awak sendiri kate x suka sy mara kan??
ye sy x mara juz kecewa je awak..
sy tau awak x bace blog nie..
nie adalah luahan hati je..mgkin ade yg tanye..
necessary ke nak letak..
xp sy akan jawab..
sy x tau nak ckp mcm mane kat budak nie..
setelah menulis dan menaip..
seumpama mcm ckp dgn dia..
ape2pun...tq atas perkanalan yg singkat dan menarik : )

3 comments:

Anonymous said...

bersabar ea anis

Atika Natasha said...

nape ni..jgn sedih2 dear..kalu arini ari anis,es0k lusa die plak..just take it easy 0keh..jgn pkir sgt,nnti kalu die prasan anis sedih sbb die,msti die lg hepi and rsa hebat..kdg2 jdik eg0 ckit pun kena jgak tu..hehe..chill!!

tentang diriku said...

tiqa...hope so..juz nape ar mesti anis kan???sumpah sedih :(