PENGIKUT seTiA.. :))))

Wednesday, February 9, 2011

pengorbanan ku...

hola my blog..
ok ari nie..anis nak ckp tntg..
pengorbanan..in terms of what??
xkisah ar ape2pun..
xp anis nak ckp today.,,
interms of???
PTPTN....
HAHAHAHAH....tau x pehal..
today anis punya ar letih tau uruskan pt..
bapak cerewet kot pegawai2 die..
dah lar xde senyuman wpun yg lain ade bg gak.
xp x semua lar kan..
mcm x ikhlas je keje..
up to them ar kan..
anis nie..borang x bape clear..
cket je kot x clear..
die kate..dik..tolong prin balik ye..
n dtg kat sini balik..
ok fine puan<>
kene naik bas rm ! kene byr..
tau x..ulang alik hari ni dari fakulti anis..
ke tmpt serah borang..
rm5????byk kot..
yg uni anis nie..
dah tau ade bas free x yk pulak bas jalan..
sumpah sakit hati kot..
x kisah sgt pasal duit tu...
xp kite penat ar kan??
sumpah wey, naik fak dah lar mendaki bukit
umpama bukit gunung jerai tu..aduh!//
then settle about ptptn..
anis pun nak g bei nst coz tntg ape yg NST tulis..
g kedai runcit kat kolej..
NST xd dik..mmg x amik..
WT?????????????????????
sumpah nak menyumpah..
awat lar time aku nak xde???
then anis dgn muka pasrah g seksyen 2..
dah la sorang2...sumpah sedih kot!...
then kat seksyen 2..suma kedai xde NST..
awat????suma nak baca NST ke????
ari lain x nak pulak baca..
then anis dgn langkah yg dah lemah g sevenE..
nasib baik ade NST..
tupun 1 je agi tinggl..
mmg mcm gf dpt kn bf mase anis ambik NST tu...
hahahha...
ok habis tntg tu..then sesi luah perasaan anis..
ok..anis nak ckp..
kite dah umur 20 tahun kan??
jadi bertindak seperti 20 tahun..
kunci tu bukan untuk simpanan khazanah( bak kate my fren)..
so dah kur bawak lar kunci..
kunci tu x berat mane pun..
x samapi 100gram tau..
awat yg korang mals sgt nak bawak??
korang x nak kunci bilik??
boleh..xp jgn lar tinggal segala harta benda kat luar..
fikr ar same..kite ni kat uni..
org luar kdg2 keluar masuk uni..
t barang hilang kecph nak mampus//
salah sendri x sedar..
anis nak tanye??
kat umah korang..korang kuar mmg x bawak kunci ke?
ok fine msti korang tu akan jwb..
kan mak ade tolong bukak pintu..adik ke??sape2 je ar..
heo..ape korang ingat aku jie kuli korang ke??
korang kuar aku xleh kuar..
semata2 nak bukak kan pintu coz korang x bawak kunci??
mcm ape je korang nie kan????
aku nie x tau nak ckp kat sape..
korang nak maki2 aku je...lantak kat korang lar ye..
aku nie..hati kering...wat x tau je keje aku...
kalau korang rase nak cari masalh silakan..
aku x kisah pun..
the real me korang xtau lagi..
dima x bermakna kalah..
n lagi 1..jagn nak ckp org..'korang pun same je ok????


No comments: