PENGIKUT seTiA.. :))))

Thursday, March 31, 2011

kerna mereka :(

assalamualaikum....
sambil menitiskan air mata..
anis mengetuk keyboard ini...untuk mencoretkan hati ini...
ape yg terjadi pada diri anis????
anis sudah xkuat..
dan air mata ku menitis hari ni..
kerna pe?/
mungkin dah x tahan untuk tanggung....
jels kelihatan...aku tau...
mmg aku terasa dgn mereka...
siapa mereka????
mereka adalah org yg plg pntg bg aku di sini...
xp mereka juga lar yg buat aku mcm nie...
siapa mereka???
biarlah ia menjadi rahsia aku sendiri...
namun ckup lar aku katekan..ape yg terjadi depna mata ku..
mahupun belakang aku..
sedatr atau tidak..
zahir atau batin....
sumanya merobek perasaan ku...
hati ku terluka..xde sape pun yg tahu...
yeah...mase yg menjarakkan kita..namun tidak ku sangka seperti ini...
terlalu berat bagi ku untuk meghadapinya..
tapi tidak mengapa..
aku harus menghadapinya...
mau x mau..aku kene hDAPINYA..
MAAFKAN AKU SAHABATKU JIKA AKU MENJAUHKAN DIRI KU DARI KAMU..
AKU TERPAKSA SEPERTI ITU..KERNA MUNGKIN ITU AKAN MAMPU MENGUBAT 
HATIKU...SUPAYA AKU X TERLUKA LAGI..
KAMU BERDUA SGT2 BAIK BG DIRIKU..
NAMUN, KAMU BERDUA JUGALAH YG BUAT AKU BEGINI :((((((((((((

munirah itu anis berkata tiada lagi kekuatan :((((((((

No comments: