PENGIKUT seTiA.. :))))

Sunday, June 19, 2011

buat perwiraku :)

assalamualaikum.. entry nie khas untuk seseorang yg paling sy syg, hormati, kagumi..suma2 lar yg terbaik untyk die..... :))

die yg hantarkan mama g hospital bila nak bersalin....

die yg azankan sy bila sy sudah melihat dunia...

die yg belikan baju2 sy..keperluan sy semasa kecil...

die sanggup membawa kuih2 untuk di jual di kem bg mencari wang untk kami adik beradik..

die jugak sggp pegang sy semasa dlm flight balik semenanjug(as sy lahir d srwk)

die jugak lah yg tlg hntr sekolah masa darjah satu..

die lah yg tlg bayar yuran2....

die lar yg tlg daftarkan kat cikgu...

die lah yg tlg belikan buku.....

die lar tlg aku bile aku terluka yg sgt teruk sehinnga oarut masih ade kesan di lutut kanan...

die jugak lar yg nak ajar aku silat walhal aku xnak..

die jugak lah sanggup carikan keje untuk aku wlpn aku nie memilih keje...

die jugak sggp call org kat stesen bas setelah inseden tertukar beg kat kuantan..

die jugak sggp bayarkn hutang bulanan kete aku nanti..hehhehe..

BAGI AKU..DIA LAH SEGALA GALANYA..DIA LAH RACUN,DIA LAH PENAWAR..DIA LAR SUKA,DIA LAR DUKA. SEGALA2 NYA ADALH DIRINYA...

DIA LAH INSAN YG AMAT AKU SYG...SATU2NYA ABAH KU..
ZAKARIA BIN HAJI HUSAIN....
I LOVE U :))))))

MUNI SYG ABAH...

SELAMAT HARI BAPA :)))

No comments: