PENGIKUT seTiA.. :))))

Friday, December 17, 2010

dua dunia berbeza

Alhamdulillah...
setelah hampir 3 bulan di rumah..
aku sudah tau bila harus aku sambung belajar semula..
aku yg aku leh cakap..
ia adalah 2 dunia yg cukup berbeza..
sebenarnyer..
hidup aku nie..
dari lepas spm dah berbeza..
aku budak sains..yg aku leh kate..
leh jugak lar bawak sains,..
i can do add math..kimia..
fizik je x...
di sebabkan itu..
aku x masuk matrik..
then aku ambik law..
konon2 nyer..
nak jadi peguam..
dah aku minat jd peguam..
ni masa asasi la..
n now..degree,,,
aku ambik masscom broadcasting..
maknenyer...
bidang penyiaran..
hahahah..
sgt2 lawak bila aku memikirkan perjalanan hidup ku..
dari sains,.ke law....
dari law..ke penyiaran..
ape2pun..
dua dunia yg sgt2 berbeza yg harus aku lalui..
namun..
aku akan teruskan hidup aku..
belajar..
n capai cita2 aku..
dulu..ade gak berangan nak masuk tv..
jadi pengacara,.\dah besar..
mmg belajar bidang tu..
Allah dgr doa aku mase kecik2 dulu..
hehehe..
Alhamdulillah...

No comments: