PENGIKUT seTiA.. :))))

Wednesday, April 6, 2011

pengorbanan aku dan dirinya

assalamualaikum all the blogger..
well dah lame x update sbb anis semakin bz..
semakin stress..
dan sbb my broadband jadi slow..
thats why jarang sgt2 nak update right now..
ok ape yg anis nak ckp ye...
this week byk dugaan kot.
wlpn x sampai lagi jum..xp tahap ketensionan tu..
melampau2 kot..hehheh.
anis pun x tau nape....
anis nak ckp tntg mimpi..
bak kate org..
mimpi tu mainan tido..
gara2 syaitan.....
mimpi jugak boelh di jadikan petunjuk atau ilham...
nie ape yg anis tau lar kan...dan anis dpt mimpi yg same..
3 kali berturut2..ape makna nya??
anis pun x tau lar..ape yer??
anis sendiri x de jawapan nyer tau
xkan nak tnyer org tafsir mimpi pulak kan??
so anis ambik kputusan///just wait n see je lar. :)
ENTRY BERTAJUK PENGORBANAN AKU DAN DIRINYA..
SAPE DIRINYA???
biar lah ia menjadi rahsia...
betul...sungguh murah air mataku menitis depan dia.,..
wlpn aku hnye melihat dia di alam maya..
namun aku begitu merasai ape yg dia ucapakn..
aku akui..bukan salah dia..
bukan juga salah aku..
mgkin ini takdir yg terpaksa di hadapi pada masa ini.
aku terima dgn tabah..wlpn air mataku ,meniti bagaikan air hujan yg tiada henti..
aku dan dia sedar..malah aku lebih awal menyedarinya..
juz kepada dia..
terima kasih kerana ade dlm hidup sy  :)

aku adalah hadiah teristimewa buat dirinya :)
tq so much....:)

munirah itu anis berkata tidak akan lari gunung di kejar :)

No comments: