PENGIKUT seTiA.. :))))

Tuesday, May 31, 2011

it is really hard :)

yes! it is really hard..ape yg aku alami..hadapi suma nya sgt2 sukar.denagn keadaan aku yg mcm org dah x betul.sekelip mata aku boleh mengis, sekelip mata aku leh gembira, sekelip mata aku boleh meraung :(((

ape lagi yg yg boleh aku katekan.aku bukan lar seorg yg baik.yup, kalau baik x kan aku jadi mcm nie kan? suma org dlm dui ini x sempurna, smae jugak dgn aku, setiap org lakukan kesalahn, tapi nape mesti kesalahn yg same di ulang lagi?????

3 tahun dah berlalu, tapi ape yg berlaku 3 tahun lalu msih ade dlm ingatan aku. dan kini, sejarah telah berulang. yes.i agree this statement. BOYS AND GIRLS NEVER CAN BE BEST FRIEND. mmg betul. mmg xkna jdi rakan baik. yes! i admit that!!


 yes.i will love u till end of my life :)
                                                                                                        
bf??? u??? i dont know :(

no longer friends??????? no answer :(




i am lonely :(


empty, jiwa kosong :) ting tong!!


crying???? no more tears 


 cube untuk ukir senyuman dlm duka :)






No comments: