PENGIKUT seTiA.. :))))

Thursday, May 5, 2011

kuantan byk ajar aku :)

assalamualaikum..
hola my blog n all the bloggers..
kuantan byk ajar aku..
yup..betul..kuantan lar yg ajar aku hidup berdikari..
kekuatan aku dpt, yg aku ambik 
setelah 2 bulan di plkn..
aku praktik di kuantan dan jugak di sini..
di shah alam..
terlalu byk ranjau berduri yg menempuh diri aku..
aku bkn lar seorg yg kuat dari segi emosi, 
namun aku harus tahu..aku harus bersabar..

TUHAN TIDAK AKAN MENGUJI UMATNYA JIKA ITU DILUAR KEMAMPUANNYA.

ayat yg menjadi pengangan aku dari dulu sampai skrg.. :) 
whatever it is..aku akan ttp berpegang pada prinsip aku..
semasa aku bljr law..1 ayat yg mmbuat aku sedar...
tidak perlu meluahkan kata2 jika tiada asas..
kerna tiada sape hndak mmpercayainya..:)

THE BEST SOLUTION IS TO REMAINED SILENT :)



No comments: