PENGIKUT seTiA.. :))))

Saturday, May 14, 2011

penyakit dah bermula !!!!!!!!!!!!

assalamualaikum :) : ) :)
ntah lar wei..kat umah aku dah malas lar nak taip2
nak update2 cita nie..
bukan ape..nothing interesting about me kat umah nie..

dah 2 hari kat umah..ape yg aku buat ye??
as usual...makan, masak, tido, skype...
tu je lar keje aku 2 hari ni..

skype dgn saPE???
ade lar dgn kawan baik aku...
dah itu je yg nak layan karenah aku...
tapi kadang2 skype pun gaduh2 jugak...
tak larat nak bertekak...

keje????? keje????? keje????
aku masih mencari lagi. nak cari keje..nak cari keje..
ade lar syarikat nak pakai kerani..,.ok gak..
aku cdg nak jugak keje kat 1 agensi iklan nie..
mmg nak pakai org..tapi masalahnye..
suma workers dia laki...mmg x ar aku nak keje kat situ kan???

guru ganti?? uirm...urm...urm..
ade ke cikgu nak tgh hamil now???
ala...aku pun x tau...kat sek aku cmm xde je..
sek lain aku x pasti ar..
aku kan..dalam hati nie..nak dekat 1 sek tau..
sbb ape??sbb aku dpt jumpa seseorg..
ok mmg gatal sgt kan????

okay dah x tau nak merepak ape..
lupa pulak...aku nie mmg keras hati..so sory ar kalau aku x g kenduri tu :)
okay :) )  DAA :)

No comments: