PENGIKUT seTiA.. :))))

Thursday, September 22, 2011

kesabaran aku kian diuji :(

tiada apa yg mampu untuk aku menyusun bicara..
tidak ada kata yg lebih baik untk aku gunakan..

hanya satu buat diri kamu semua!!!

kamusemua adalah insan yg cukup mementingkan diri..
sape kamu???

sape mkn cili dia la terasa pedas/.....
ahh!!!!! aku tau kamu2 tidak kan membaca blog aku ini..

mungkin apa yg aku nak coretkan bukan lah kisah baru..
kisah student dengki...
kisah x suka antara saru sama lain..

aku akui/...dlam dunia ini..
tidak semua org suka akan diri kita....
tapi ada kah kita perlu berperangai agak teruk n rude..
sehinggakan membuatkan org terasa menyampah akan diri kita???
so..why we react like student yg x de pendidikan??
kita nie di dunia universiti...
alam universiti yg kita tempuh mmg mcm2...
tapi ade kah kita perlu berkelakuan seperti..
budak sekolah rendah yg mengharapkan perhatian yg lebih..
daripada seseorg???
dan kita perlu sedar..sikap kita mengambarkan diri kita..

ye ada setengah pendapayt mengatakan...
lebih baik tidak hipokrit...
tapi...kita perlu ingat..ade sesetngan tempat kita perlu berhipokrit..
bukan asyik menunjukkan perangai sebenar...
dan membuat org menyampah./..

BE YOURSELF IS BEST

BUT,

BEHAVE YOURSELF IS BETTER


*nota cinta : datang kelas belajar ye bukan makan* :P

No comments: