PENGIKUT seTiA.. :))))

Monday, September 5, 2011

no title

Assalamualaikum n hola my blog....

Aku xde benda sgt nak ckp...ye la..yg aku tau..this week aku akan balk shah alam...ye lar..dh nak masuk belajr kan???

4 bulan otak aku nie dh karat..now bakal di isi semula dgn benda2 tentg bidang penyiaran...sem nie..subjek ade yg seng, ade yg payah...well..aku ambik journalism. .. why aku ambik tu? sbb aku nk sgt jadi wartawan penyiaran..huhuhu..* dlm hati masih love law*.. so  aku ambik journ wlpn kawan2 aku x ambik pun journ.

oo ye...now my hjero dah ade di sabah...jauh tu sabah..bukan dekat ...tapi nak wat cm ne..dh belajar dpt sane kan...aku dan my hero terpaksa lah untuk kuar hadapi apa2 pun dugaan yg mendatang..sebenarnya... aku n my hero nie selalu berjauhan pun..ye la..wlpn duduk 1 negeri..tapi jrg sgt2 jumpa..baru2 nie je selalu jumpa..mungkin sebab masing2 dh besar kan..so boleh la selalu jumpa :)

ok lah..x tau nk merepak ape dah..sebenarnya..aku xde iea sgt nak menulis blog now..bukan ape/./dok umah xde benda yg menarik... :) c u soon




No comments: