PENGIKUT seTiA.. :))))

Friday, September 16, 2011

upset :)

Assalamualaikum :)

okay..taip dgn perasaan yg agak sedih n bercampur baur..

ntah la ..aku x tau ape nak ckp.... yg aku nak ckp..aku agak2 terasa la kan dgn apa yg hadapi ..n terpaksa aku hadapi..aku mmg la baik dgn awak..tapi ...awak kene fikir la jugak hati dn perasaan sy nie...mmg la awak tu baik dgn sy... yup...cukup baik kan?? tapi ingt ;la same..

bila ada ke 3..awak tu mmg akan lebih2 kan dia..
tak pe la... aku sedar aku sape..

aku bukan cantik mane..
aku bukan baik mane..
aku bukan kawan baik awak.

ta[i..awak xde hak nak buat seperti take for granted lar kan??
ambik kesempatan??
TAK.. DAN TIDAK!!!..

mmg bukan tu yg terjadi...
mmg x lar/...tapi aku tau...awak tu bukan suka sgt nak kawan dgn sy..

tak pe la... sy sedar..

sy hnye budak kampung...
yg dtg dari pendalaman untuk menuntut ilmu..

ade quote yg ckp....kalau benar2 kawan..
tak perlu untuk terasa atau cemburu..

tapi..terasa x salah kalau kata2 itu mmg menusuk hati..

tq!!!

*ckp pada diri sendiri je*

No comments: