PENGIKUT seTiA.. :))))

Sunday, September 4, 2011

perubahan rutin malam ku :(

Assalamualaikum n hola my blog :)

Sebenarnya..aku nie xde la benda yg menarik nak update kan..juz aku terasa ingin menaip..menaip dan terus menaip... yelah... aku kini akan mengalami perubahan yg drastik.. drastik ke?? ntah lah...aku pun x tau nak tafsir cm na kan...

Kalau dulu..tiap2 malam..aku akan menatap wajah insan yg aku syg..every night since dari shah alam lagi.....ade ;la jugak bebereapa mlm yg miss..sbb aku bz dgn tugasan aku.. tapi x lar smpai seminggu..dlm 2 3 hari je..huhuhu

Now, mgkin dlm sebulan aku x dpt mentap wajahnya...mlm aku kini tiada yg menemani...aku hny sendirian.,.
klu dulu..aku eager sgt nak online ..pukul 11..mmg akan ade la aku online..now..aku x rase suma tu keperluan..

Dia dh xde..die dah masuk uni...kalau dekat xpe..tapi jauh..die kat sabah..aku kat semenanjung...jauh tu...1000 miles away...aku xde sape2 kat sini..aku ade dia je yg nak teman aku mlm2.. now...die pun dh jauh..lappy???
die x bwk...ye la kan...die nak bg adik2 pakai..adik2 die nak guna...bila dpt duit PT baru beli...tapi kan..die kan jauh..duit PT pun mcm, x cukup nak menampung dia...Dia bukan dari golongan yg kaya pun..die bese2 je..huhuhu...

Aku masih lagi cube untuk membiasakan diri aku dengan perubahan ini..aku ingat lagi..3 tahun yg lalu..perpisahan terjadi antara aku dan dia...hampir 2 tahun jugak aku nak recover..padahal..aku dan dia kawan baik je kot..mgkin sbb die yg terbaik mase tu kot...die je ade dgn aku mase susah dan senang... 

Now..aku x tau la cm ne kan..ye lar..mmg la kan pisah jap je..g belajar je kan..tapi org x fhm ape yg aku rase..payah  tau x...arghhh!!! kadang2 stress jugak aku... baru tadi aku kuar sbb aku nak tgk wayang dgn adik aku..well..kat taiping nie..mmg ade TS n tesco je..YA Allah..itu la tmpt aku dating dgn dia weyh..sumpah sedih weyh!!!!! :( :(

Kalau dulu kan  payah sgt nak ajak jumpa..but guess what??? setelah first time jumpa...for average lar kan..everyweek dia akan tg jumpa aku..wlpn dlm 2 jam je...haaa.... mmg lar aku akan terasa kehilangan kan????? sape lagi yg nak dtg jumpa aku kan??

okay..aku dh x tau nak ckp ape dah...10000 miles away :( :( :(


oo ye...lupa nk ckp..

I'M OFFICALLY TAKEN BY MR ASZ

No comments: