PENGIKUT seTiA.. :))))

Saturday, July 23, 2011

3 hari yg membahagiakan :) #3

Assalamualaikum :)) 

Okay,. now berakhir pada part yg terakhir...cm biasa..aku keje..masuk pukul 2...mase aku dah smpai tmpt keje..aku dpt le msg dari die...nak kuar..nak g hntr wan naik bas..okay..stesen bus dgn tmpt keje aku x jauh..so aktiviti memujuk bermula ...hohohoho 

AM : hntr wan kat kamunting kan?? dtg le jumpa anis..hehehh * gurau he sbnyer*
AS : x tau lar anis...takut jugak ujan...
AM : xpe lar..kalau  rajin dtg lar ye...
AS : tgk lar kalau rajin..huhuhu
AM: okay fine..kalau dgn sy suma awak malas *ayat merajuk lar konon2nyer xp xde ape2 pun*

Then. die g tau dah nak hntr wan..kat kamunting..okay xpe la..aku pun juz peasan jg diri..then aku nnie bosan tahap melampau...mntk le die temankan aku msg..so die teman le aku kan... then aku tnye..nape x balik lagi...dengn selamber jawab..tngu wan naik bas...AMBOI2 SAFWAN..UNTUNG KAU YE...AS TU SGGP TNGU KAU NAIK BAS TAU...UNTUNG LAHHH!! *ayat x puas hati* hahahah..

Then, mase wan dah naik bas...die msg aku ...

AS : anis, rehat kul bape??
AM: ntah lar.tadi bos kate nak balik jap..xp selalu kul 6..

then, msg itu berakhir mcm tu sahaja..aku pun x de lar nak tnye asal..mayb die bawak moto kot..so xleh msg...so aku duduk2 je lar kat tmpt keje aku..tgk suma org shopping..aku je x leh shopping..

Sedang aku duduk2..tetibe kat pintu belakang..seriously mmg jauh dari tnpt keje aku..100 meter ade lar kot..aku ternampak bayangan die..tapi cepat2 aku ckp kat diri kau..die x kan dtg lar..die dah bali..dah2..jgn nak berharap sgt..tau lar rindu kan...hahhaha *rindu ke*?? x lar..ingat je...*blushing* so aku pun wat xtau le..

Aku tgh tgk2 barang kat kedai..tetibe aku nmpk die jalan menghampiri aku..okay fine!!!!!! nape dtg x gtau??? saje je...mmg lar aku hepi nak sgt2 kan..mmg tersenyum lar...aku x expect die nak dtg jumpa kau..die tnggu aku 1 jam kot sblm aku rehat..aku sembang2 dgn die..n die g tgk baju n brg2 die semntara tngu aku rehat,...
aku nie punyer lar suke smpaikan call bos aku..die dtg x kul 6..sbb takut die lupe...bila kul 6 je..aku terus punch n kuar dgn die..

Aku ade 2 jam je untuk rehat..nak pulak die tgh kejar mase nak tgk bola kan..MAS VS SINGAPORE *aku semgt pakai jersi msia tau*.. die juz duduk sebelah n aku drive..die kate..kite g tesco je la..nak g mane lagi..so die g ..n solat jap..aku lepak2 le..aku dpt permit untuk cuti...heheheh :P then.,.die ajak g makan sbb lapar..so..aku pun g makan dengan die...okay...berdua..first time kuar berdua tau dgn die..setelah 4 tahun kenal..n kali 3 jumpa...semestinya die belanja..aku ckp..dpt gaji t..aku pulak treat die..bawak mkn dekat RESEPI RAHSIA :p..

Ade lah snap2 gmbr kat situ..kebetulan ade kwan die keje kat situ..so..die tolg ambik lan gmbr kiteord berdua...then, mase nak balik..die kat..nak tgk bola nie..kawan die pun dah call n warning. dah2 le dating tu..xp kan..die jumpa aku xe sape pun tau..pandai2 je kawan die..

Mase nak balik...dlm kul 7..aku ckp le..keje kul 8..cm nie conversation aku ..>>>>>

AS : kita balik ye?? dah nak mula bola nie....
AM : ala..anis keje kul 8..M**** balik lewat ye..730..
AS: x boleh anis..bola nie..live kot..x boeh..t masuk gol awal cmne...
AM: ala..boleh la..kat radio pu n ade live..boleh ye?? boleh la..
AS : okay lar..sambil melirik mata kat aku..kite g pusing taman tasik okay???
AM : eh xpe ke nie? cian pulak kat M****...( dlm hati dah suke sgt)
AS: ala xpe la..bukan selalu kan...okay..

Aku punyer lar suke ..wlpn juz pusing2..tapi byk jugak yg aku dpt kenali dir die setelah jumpa..cm2 cITE lar..smpaikan aku loss fokus nak bawak kete...nasib baik die cool n x bagi aku panik..then aku hntr die g kat moto die..dan die pun balik..aku masuk keje :))

#SANGAT2 GEMBIRA SBB DIE SUDI LUANGKAN MASE DGN AKU, BUKAN SNG KAN NAK JUMPA..TQ SGT2..TG JUGAK ATAS PENGORBANAN UNTUK TNGU 1JAM ITU # 3 KATA UNTUK AWAK :)))



No comments: