PENGIKUT seTiA.. :))))

Saturday, July 23, 2011

3 hari yg membahagiakan :)

Assalamualaikum n hola my blog :)))

Sambil aku menekan2 keyboard ni..smabil tu jugak aku tersenyum sorang2..dah cm org gila pulak aku nie kan?? serius ckp..semenjak, dua menjak, tiga menjak nie *bak kate bff aku*   aku sentiasa tersenyum... terasa diri nie sgt2 bahagia..yelah...khamis, jumaat n sabtu...semuanya buatkan aku rase x keruan..sgt2 best :)))

Bermula dengan khamis.kan last entry aku ade ckp aku tgk HP kan?? dengan someone kan?? someone itu lah yg buatkan aku bahagia sgt2 untuk 3 hari ni tau..huhuhu.. 

Okay, mmg dah lame planning nak jumpa...n suma tu jadi kenyataan bila aku dpt kuar dengan dia + bertemankan kawan baik die yg no 2.. xkisah le ade teman ke, ape ke..yg pntg aku dpt jumpa die.. hehehe..first time jumpa..mmg aku agak lmbt cket..bukan ape..die kuar dulu untuk beli tiket kan..so die lar kene tungu aku..nak ,mula dpt msg dari dia

AM : awak jgn lambat tau..sy x nak tngu lama2.. sy x suka tau nak tngu2..*AM nie aku*
AS : Iye lar...awk ambik mase awak siap..biar sy tngu awak kat sane *AS nie dia*

Hahahahh..ciankan?? x pasal2 kene tngu aku..xp x lame pun sbb smpai je TS aku kene tungu die jap sbb die nak solat..then mase tgk movie, aku sememangnyer over excited lar kan.bese lah HP kan..aku kan minat HP.

Then, aku dan dia pergi mencari no maxis untuk kegunaan bila kau dan dia terpaksa 'berpisah'.. so aku yg pilihkan no tu..well no nyer..belakang same exactly dgn no celcom aku..so mmg best lar kan..SWEET SGT :P

Bila dah nak balik...tetibe dia dpt msg datri kawan die..mntk ambik kat stesen bus, so..moto ade 1, mcm mane nak bawak 3 org...so..dengan baik hatinya..aku hntr lar die balik umah dgn kete aku..i mean umah kawan dia..okay..mmg ar dlm hati nak bawak die naik kete. juz x sangka secepat itu..:)) mmg bahagia sgt..

Dengan sepanjang perjalanan asyik snap pic je..nak drive pun asyik nak tgk kamera je..heheh pic??? tngu entry nanti aku share ye :)

NIE PART KHAMIS :)) NEXT ENTRY JUMAAT :))

No comments: