PENGIKUT seTiA.. :))))

Friday, July 22, 2011

harry potter part 2 :)

hola my blog...

okay..baru nak update n nak g tau seluruh dunia..aku baru tgk harry potter setelah aku bz kan dii dengan program uitm untk 5 hari...hahahah...org dah tgk berpuluh2 kali...aku  baru nak tgk...

okay..bagi aku cite tu best la..wlpn pun kawan aku yg sebelah aku tu dok kate cite tu bosan..bukan ape..die tu x ikut siri tu..so x tau le keseronokan tgk cite harry potter ....

dan..aku sgt2 bahagia untuk kuar selepas 5 hari aku di uitm..sbb ape?? sbb aku kuar dgnh insan yg amat2 aku syg :))) okay terlbih bahagia..x kisah le ade peneman ke..yg pntg..aku bahagia..aku siap hntr die smpi kampung die lagi..wahhh..sgt bahagia tu....hahahha..xp sape die?? rahsia la...yg pntg aku terima die..dia terima aku seadanya...xde isu2 nak tykar2 sebelum ade ape2 okay:)

aku nak ckp 1 benda je....

*KALAU ADE JODOH KITA JUMPA LAGI *

No comments: