PENGIKUT seTiA.. :))))

Thursday, July 14, 2011

TAHNIAH untuk ANDA . TAKZIAH untuk SAYA :(

Assalamualaikum n hola2 my blog...

okay..today 15 Julai 2011..tarikh keramat bagi pelajar lepas STPM< MATRIK,ASASI, PASUM n yg seangkatan dgnnya.. bg yg dpt tu..tahniah le dari aku nie..ramai jugak akwan2 aku yg ambik STPM..xp suma dok senyap je..x nak g tau ape2 pun...

Ape2pun..TAHNIAH untuk kawan baikku..sbb dpt mekanjutkan pelajran ke IPTA..

TAHNIAH UNTUK AWAK
TAKZIAH UNTUK SAYA.

Nape pulak takziah untuk sy?? well..mmpi ngeri aku dah terjadi..mmg aku x nak dia dpt kat situ..xp tu dahrezeki dia..dah tertulis untyk dia kat sane..ape lagi yg aku boleh buat....nak suh aku ckp kat dia jgn pergi??? mmg x lar kan..aku xde hak..xde kuasa itu.

Amirul....

Untuk 5 hari nanti anis xde...selama 5 hari ni..x kan ade anis mcm selalu...ape2 yg terjadi sepnjg minggu lepas..yk yg menduga n membuatkan anis rase mcm dah x de semangat..tapi anis kene fhm..suma nie sbb result nak kuar..\

Dan keputusannya dah kuar ... AMIRUL DI TAWARKAN DI UMS SABAH..wait..sabah tu..dekat ke?? sumpah jauh kan??? 10000 miles away you from me..but waht can i say??? mg tu yg mirul nak kan..mirul jugak penah ckp..nanti dpt naik flight g sane..dpt tgk tmpt org...

Well, impian mirul dah tercapai..mirul akan rase suma tu..3 tahun amirul..3 tahun  merupakan satu jangka masa yg sgt2 lama..tapi..miruk jugak ckp..kat sane ade kawan2 ..ramai org kampung kat sane..termasuk lar kakak angkat awak tu..

Guess what, mesti die hepi kan sbb awak dpt sane.. ye lah..t mirul dekat dgn dia..okay xpe lah..mmg awak deserve kat sane sbb awak nak kat sane..sy suh masuk uitm x nak..well..sy sedar uitm je kot sy nie kan??? nanti awak dah dekat dgn suma org kampung awak..awak mesti lupakan sy kan?? ye lar...mase tu mungkin akan merubah segalanya...

Sabah tu bukannyer dekat...jauh..kita dah mmg jauh..now..lagi jauh??? hai..mmg x kan dekat le...sentiasa jauh kan?? nasib2.... ape  boleh buat... dah di takdirkan mcm tu..kejap2..3 tahun lepas ingat x ape jadi?? so selama 3 tahun akan dtg..x nak le ulang benda yg sama ok?? 

Sy x nak ckp byk2 sgt.. juz berharap..xde ape yg akan berubah .. yup..ape2pun awak..sy terima je..cm mane awak terima sy nie..cm tu jugak ble sy terima awak... well tahniah dari anis... :)


1 comment:

JOYAH said...

sabah ??? hm sabar syg, ni sume dugaan. kbahagiaan akn mncul nnt :)