PENGIKUT seTiA.. :))))

Saturday, July 9, 2011

Perubahan membawa kebaikan atau keburukan ??

Assalamualaikum n hola my blog :)))

Setiap manusia akan berubah..begitu jugak dengan sy..ade byk faktor yg membuatkan manusia itu akn berubah. Adakalanya tuntutan diri sendiri..tntutan umur...ye lar kan..dah besar..x kan asyik2 nak nak bergantung pda org..so kita kene berdikari kan..byk sebenarnya sbb musabab kenapa kita kene berubah...aku x nak lar komen byk2 sgt..sbb suma tau kepentingan nape kita perlu berubah..

Mcm di situasi aku. Aku akui..aku ken berubah..kadang2 sikap aku nie membuatkan org marah dgn aku..sape ye yg marah..??? Ok..cukup lar aku kate my BFF... Sebenarnya x marah...xp bertegang urat tu selalu...bertelingkah tu mcm jadi asam garam dalm perhubungan aku...masing2 cuba untuk tegakkan kebenaran masing2..

DEBATER KALAU BERTEMU DGN DEBATER MMG XLEH NAK
MENGAKU KALAH...

Mmg ayat tu yg aku selalu ckp dgn dia...aku debater..dia pun debater..well..masing2 akan ade pendapat masing yg ingin di tegakkan..Namun, dlm perbahasan pun..akan ade mng n kalah..begitu jugak dgn perhubungan aku..Kdg2 rase penat pun ade..balik2 isu yg same je jadi pertelingkahan nyer... Tapi..aku gaduh2 manja je dgn dia...manje je????? mmg x lar kan...

Aku cuba untuk mengawal emosi aku..dgn aku cube untuk merajuk @ terasa @ nak marah kalau isu itu besar...I mean..isu yg ade bukti...aku x nak le nak gaduh sbb isu yg x nmpk di mata..aku yakin..suma porg pun cm tu kan?? Kalau kita nak gaduh dgn org..msti kita nak cari sbb yg kukuh kan..Itu lah yg aku akan lakukan sbb aku nak sgt perhubungan ini sentiasa baik...

I miss during my school days...Aku xpenah gaduh kot dgn dia..Yup, perubahan terjadi..sbb mase sek dulu lain...Aku dan dia 2 insan berbeza.. Yelah..sek pun lain kan..lagi pulak..mase sek umur belas..now dah PULUHAN ...ok TERASA TUA KAN???? xp dgn perasaan tua itu lah membuatkan aku boleh menjadi matang  :))

Ape2 pun yg terjadi....jangan ade benci antara kita...:)) nothing will change my love towards all my frens :))




No comments: